okt 18, 2017 / by Marie-Louise Verschuuren / In Blog Maveza Sales Support / Leave a comment

The importance of Customer Service!

Customer service is the support you offer your customers, before and after they buy your product, it will help them have an easy and enjoyable experience with you. Customer Service is much more than just providing answers. It is an important part of the promise your brand makes to its customers. And it’s a critical […]

Lees meer

okt 16, 2017 / by erik_maveza / In Blog Maveza Sales Support / Leave a comment

Wat is het verschil tussen LinkedIn en Facebook?

In mijn vorige blog heb ik uitgebreid stil gestaan bij het gebruik van LinkedIn dus dat doe ik nu niet. Daarom ga ik dit keer in op het nut van Facebook voor uw zakelijke interacties. Wat erg belangrijk is om te realiseren waar het grote verschil zit tussen LinkedIn en Facebook en het eigenlijke gebruik […]

Lees meer

sep 26, 2017 / by Marie-Louise Verschuuren / In Blog Maveza Sales Support / Leave a comment

Nieuwe Wet VGA Mei 2018!

Zoals vele van u al weten verandert per 28 mei 2018 de wet op het gebied van gegevens verwerking. De zogenaamde AVG Algemene verordening gegevens bescherming. Maar wat verandert er nu werkelijk? Ik ben in het onderwerp gedoken; heb de wet teksten gelezen, vele blogs en artikelen waarvan ik de weblink in de tekst zal […]

Lees meer

aug 25, 2017 / by Marie-Louise Verschuuren / In Blog Maveza Sales Support / Leave a comment

Vinden of gevonden worden!

Vinden of gevonden worden! Outbound of Telemarketing is toch niet meer van deze tijd hoor ik veel mensen roepen. Klanten vinden informatie op het internet en komen dan vanzelf wel. U moet zich de vraag stellen of uw product zomaar gevonden wordt en of klanten niet bij uw concurrent uitkomen. Indien u voetstoots aanneemt dat […]

Lees meer

mei 11, 2016 / by Marie-Louise Verschuuren / In Blog Maveza Sales Support / Leave a comment

Vindt u koud bellen lastig?

Vindt u koud bellen lastig? In onze workshop telefonische acquisitie leren wij u óf uw mensen effectief contact te leggen met uw potentiële klanten. Tijdens deze workshop leert u: Zonder aanleiding een potentiële klant te benaderen. Hoe u een gesprek succesvol op kunt zetten. Hoe u een gesprek succesvol afrond, bijvoorbeeld met een afspraak. De […]

Lees meer

okt 17, 2017 / by Marie-Louise Verschuuren / In Blog Maveza Sales Support / Leave a comment

Selling Technology in an On-Line world?

“Selling is Selling”, a quote I hear a lot and from a transactional point of view this is true. However during the last 10 years selling has diversified, the world has turned 180° and customers feel more in charge than ever! Around us we see technology influencing the very media used to transfer information between […]

Lees meer

okt 9, 2017 / by erik_maveza / In Blog Maveza Sales Support / Leave a comment

Hoe bereik ik de juiste klanten met LinkedIn?

Wij bereiken de juiste klanten voor u! Omdat er altijd klanten zijn die u niet kent maar wel behoefte hebben aan uw product. Maar hoe kunt u deze bereiken? Er zijn verschillende manieren om uw klant te bereiken maar de meest gebruikte op dit moment is toch wel social-media. Dit is een prima kanaal om […]

Lees meer

sep 11, 2017 / by Marie-Louise Verschuuren / In Blog Maveza Sales Support / Leave a comment

Acquisitie werkt!

Acquisitie werkt! Wat doet Maveza nu eigenlijk? Deze vraag wordt mij regelmatig gesteld en ik moet vaak even nadenken over het antwoord. En toch ook weer niet. Wat wij doen is heel helder: wij zorgen ervoor dat onze klanten in gesprek komen met voor hun nieuwe klanten. Onze klanten verkopen producten en diensten in technische […]

Lees meer

jun 27, 2016 / by Marie-Louise Verschuuren / In Blog Maveza Sales Support / Leave a comment

Het belang van acquisitie!

Waarom is het zo belangrijk om continu in contact te blijven met uw bestaande klanten maar ook nieuwe klanten? Bestaande klanten benaderen! In veel gevallen zorgt zo’n 20% van uw klanten voor maar liefst 80% van uw omzet. Daarom is het behouden van bestaande klanten erg belangrijk. Dit kunt u simpel doen door uw klant […]

Lees meer

mei 8, 2016 / by Marie-Louise Verschuuren / In Blog Maveza Sales Support / Leave a comment

Weet u al wie u in september spreekt?

U bent druk bezig het eerste halfjaar succesvol af te sluiten en langzaam dient de vakantietijd zich aan. Nu is het echter ook de tijd om klanten te contacteren met wie u kort na de zomer gesprekken wilt voortzetten. Hier is nu geen tijd voor, maar het gevaar dreigt dat het derde kwartaal al weer […]

Lees meer